“Жалпы, еліміздің білім беру және ғылым саласының алдында кезек күттірмес ауқымды міндет тұр. Бұл – уақыт талабына сай болумен қатар, әрқашан бір адым алда жүріп, тың жаңалықтар ұсына білу деген сөз.”

Қ. К. Токаев

Ректордың блогы

Қарағанды индустриялық университеті – тау-кен және металлургия саласына арналған жоғары білікті кадрларды дайындау...

Толығырақ »

Жаңалықтар

Архив

Конференциялар

Архив

Қарағанды индустриялық университеті Instagramы және Facebook ең танымал әлеуметтік желілердегі университеттер парақтары рейтингінде алғашқы ондықта бес позициядан екі позиция бойынша көшбасшылар қатарында

[Дата публикации: 13.04.2021, 16:10:55, жариялауды: Әкімшілік]

 

Рейтингті есептеу кезінде 5 көрсеткіш алынды – жазылушылар саны, қатысу деңгейі, бір постқа орташа қатысу деңгейі, сонымен қатар сәйкес университеттің студенттерінің санына шаққандағы жазылушылар мен тартылғандар пайызы. Әрбір индикатор үшін кесте шығарылып, кестелердегі бос орындардың саны жинақталып, қорытынды индикатор көрсетіледі. Бұл сандарды айыппұл деп атаймыз – олар неғұрлым аз болса, кестедегі орын соғұрлым жоғары болады. Яғни, спорттық принцип қолданылады. Бұл тек түсіну және есептеу үшін қажет.

Рейтингке Қазақстандағы ең танымал деп саналатын Instagram және Facebook әлеуметтік желілеріндегі университеттердің 33 парағы қатысты. Бірқатар университеттерде парақтар емес, жеке тұлғалардың, сондай-ақ топтардың профилдері бар, бұл жалпы SMM түсінудің төмен деңгейі туралы айтады. Сонымен қатар, Инстаграмдағы бірқатар парақтар жеке тұлғалардың аккаунттары және бизнес парақтары болып табылады. Рейтингке кіру үшін SMM қызметкерлеріне жауапты адамдар осы тармақтарды ескеруі керек.

  1. Жазылушылар саны

Жазылушылар саны жағынан Асфендияров атындағы медициналық университеттің Instagram абсолютті көшбасшы болып табылады. Екінші орын Қ.Сәтпаев университетінің инстаграмына тиесілі, ал үшінші орын – Л.Гумилев атындағы ЕҰУ сол парағы. Көшбасшылар Facebook гөрі Instagram парақшалары екенін ескеріңіз, бұл жастар арасында әлеуметтік желінің танымалдығы туралы айтады.

  1. Студенттер санына қатысты жазылушылардың пайызы

Білім алатын студенттер санынан жазылушылардың пайызы сияқты көрсеткіш, біздің ойымызша, әрбір нақты университеттің әлеуеті тұрғысынан маңызды. Яғни, жазылушылар саны тек қазір оқып жатқан студенттер ғана емес, сонымен қатар университеттің түлектері мен болашақ студенттері болуы мүмкін. Студенттерге қарағанда жазылушылар көп болу үшін университеттің байланыс қызметкерлерінің ауқымды және қажырлы жұмысы қажет. Әрине, егер университет сапалы және қолжетімді өнімдерді ұсынған жағдайда.

Бұл көрсеткіш бойынша Павлодар педагогикалық университетінің Instagram парақшасы көшбасшы болып табылады – жазылушылар саны студенттерге қарағанда 4 есеге көп.

Тағы бір шағын университеттің көрсеткіші жоғары – Рудный индустриалды институтының инстаграмы. Қ. Сәтбаев атындағы университет үшінші орында.

10 университеттің ғана көрсеткіші 100% асады, ал университеттердің үштен бір бөлігі тіпті 50% жинай алмады. Бұл университет парақшасының жазылушылары арасында бүгінгі оқитын студенттердің тек жартысы немесе одан азы. Шамасы, бұл беттердегі жұмыс қажетті деңгейде жүргізілмейді.

  1. Жазушыларды тарту

Жазушыларды тарту – ресми парақтағы хабарламаның өзектілігі мен сапасының негізгі көрсеткіші. Бұл көрсеткіш бойынша Асфендияров атындағы медициналық университеттің инстаграмы – 22808. С.Торайғыров атындағы университеті мен Л.Гумилев атындағы ЕҰУ инстаграмы жақсы көрсеткіштерге ие. Бірнеше парақтың қатысу жылдамдығы 1000 төмен. Бұл беттердегі материалдардың сапасын түсіну қиын емес.

  1. Студенттердің санына қатысты қатысу пайызы

Бұл көрсеткіш өте маңызды, өйткені әр түрлі университеттердің тарихы мен студенттер саны әр түрлі. Ірі университеттерде үлкен абсолютті көрсеткіштердің арқасында «шағын әріптестерінен» озу мүмкіндігі бар. Сондықтан жазыдушыларды тарту деңгейі жоғарырақ болуы маңызды. Бұл үшін тағы да сапалы мазмұн қажет.

Бұл көрсеткіш бойынша ҚМИУ көш бастап тұр – 430% астам. Алғашқы 14 университеттің көрсеткіші 100%  асады, ал университеттердің үштен бірінде 40% аз.

  1. Бір хабарламаға жазылушыларды орташа тарту

Біз бұны «Посттар саны» индикаторын қолданбаймыз. Себеп – соңғы кездері сан алуан ұйымдар мен мемлекеттік мекемелердің басшылары әлеуметтік желілерге сапасыз жүздеген жазбаларды тастауға дайын. Посттардың саны өнімділік көрсеткіші емес!

Көрсеткіш – өзектілік, қызықты формат, презентация және материалдардың сапасы! Мазмұн неғұрлым қызықты болса, онымен байланыс жоғарырақ болады – бұл SMM пайда болғаннан бері белгілі факт.

Мұнда Асфендияров атындағы медициналық университеттің және С.Торайғыров атындағы университет  Instagram жетекшісі орында- бір хабарламаға 300-ден астам реакция. Рейтингке қатысатын парақтардың жартысында бұл көрсеткіш 100 аз.

ҚОРЫТЫНДЫ КЕСТЕ

Осылайша, 5 индикатордың нәтижесі бойынша Асфендияров атындағы медициналық университеттің парағы 2021 жылғы наурызда абсолютті көшбасшы болды – 11 айыппұл. Екінші орын Қ.Сәтбаев атындағы университетінің инстаграмына, үшінші орын С.Торайғыров атындағы университетінің Инстаграм парақшасына бұйырды.

Бірқатар ірі университеттер ТОП-10, тіпті ТОП-15 кіре алмады. Бұл ақпараттық-коммуникациялық жұмыс белгіленген деңгейге дейін жеткізілмегендігін көрсетеді. Ал басшылар бұл жұмысты жақсарту үшін тезірек шұғыл шаралар қабылдауы керек.

Матрица.kz  ақпараттық-аналитикалық порталынан («Білім» бөлімі) жарияланған мақаланың түпнұсқасын келесі сілтеме бойынша оқи аласыз: http://www.matritca.kz/news/90702-vuzy-v-socsetyah-almatinskie-mediki -absolyutnye- lidery.html


Просмотров: 796
13.04.2021, 16:10:55, Әкімшілік Тараулар: Жаңалықтар